Dagsorden bestyrelsesmødet den 03 AUG 2018.
1.
Velkomst
Underskrivning af referat.
2. Økonomi/medlemmer.
3. Evaluering af Giveprøven.
4.
Giveprøven 2019
Hvor?
5. Evaluering af Vissenbjerg.
6. Evaluering af familiedagen
7. Den nye datalovgivning
8. Afrapportering fra de samarbejdende organisationer
9. Fuldbrugsprøvereglerne
10. Forhold omkring avlsregister
11. Nyt museum for stående hunde ved Erik Petersen
12. Brugscertifikat til hund der har deltaget i Sct. Hubertus
13.
Bredstenudstillingen
Hanne Laine, dommer
Lene Olsen, ringsekretær
14.
Efterårsvinderklassen
Dommere:
Bjarne Axelsen
Leif Jensen
Erling Pedersen
Kaj Hedegaard
Martin Bjørn Hemme
15. Eventuelt
Punkt 1. Velkomst & Underskrivning af referat
Velkomst ved formand herefter underskrivning af referat uden bemærkninger.
Punkt 2. Økonomi/medlemmer.
Kassebeholdning pr. 1/8 2018 kr. 567.562.49 medlemmer 564
Punkt 3. Evaluering af Giveprøven.
Ingen tilbage meldinger modtaget, men god prøve god stemning etc.
Punkt 4. Giveprøven 2019 Hvor?
Grønbjerg hotel til salg vi kan ikke få nogen information hvad det betyder ved evt. salg. Da vi ikke ved hvad en ”ny ejer” tænker at gøre. Vi vil undersøge muligheden om evt. at benytte Filskov Kro, et andet alternativ kunne være at leje Filskov Sognegård. Ellen & Niels Erik kontakter Bent angående Filskov Sognegård. Hvis Grønbjerg bliver solgt. Dommere skal på plads.
Punkt 5. Evaluering af Vissenbjerg.
Det gik det fint hos os god udstilling samt god stemning. Note til os selv bedre instruktion til dommere om vore ønsker. Dommere og sekr. Ikke bestilt. Til 2019 Mulige emner diskuteret.
Punkt 6. Evaluering af familiedagen.
Evaluering af familiedagen. Fantastisk god dag, godt og flot arbejde af udvalget, måske flere anerkendte prøver indover? Ellen har lavet regnskab på arrangementet hvilket betød et tilskud fra klubben på kr. 2600 Hyppighed blev diskuteret ligeså lokation. Kontakt til syd og sønderjyske om evt. afholde næste år.
Punkt 7. Den nye datalovgivning.
Den nye Datalovgivning det sidste nye er DJU har bedt webudvalget om at komme med et forslag, Ellen tror ikke webudvalget har kompetencer til dette. Der skal ligges en skrivelse på hjemme siden med information til medlemmer om fremgang ved tilmelding til div. prøver.
Punkt 8. Afrapportering fra de samarbejdende organisationer
Samarbejdende organisationer er endelig på plads der er afholdt 2 bestyrelsesmøder. Som er gået godt, møde med DJU om respektive udvalg skal være på plads ved næste møde i november. Det arbejdes på en samlet hjemmeside for den nye organisation. Planlagte prøver for 2019/20 kommer den nye organisation. Ikke til at påvirke af hensyn til logistik. Samarbejde med DJU og overlevering af forretningen går godt.
Punkt 9. Fuldbrugsprøvereglerne.
Fuldbrugsprøve reglerne. Afholdt møde som var godt og konstruktivt møde, nye regler og krav er udarbejdet. Disse overgives nu til DJU for endelig godkendelse.
Punkt 10. Forhold omkring avlsregister.
Forhold vedr. avlsregisteret.
Krav til avlsregistret, blev drøftet og fastholdes og det blev vedtaget at hunde som ikke opfylder disse krav herefter slettes fra registret.
Punkt 11. Nyt museum for stående hunde ved Erik Petersen.
Formanden har en del materiale og tilbyder at køre op med, og spørge om det var noget, mod at dette betragtes som et lån fra klubben.
Punkt 12. Brugscertifikat til hund der har deltaget i Sct. Hubertus.
På forespørgsel om brugsprøve certifikat for st. Hubertus mener vi ikke dette er relevant da hunden har de adgangsgivende internationale prøver og derfor heraf afslag på forespørgsel.
Punkt 13. Bredstenudstillingen.
Alt på plads.
Punkt 14. Efterårs vinderklasse
Dommere på plads. Bjarne Axelsen – Leif Jensen – Erling Pedersen – Kaj Hedegård – Martin Bjørn Hemme.
Punkt 15. Eventuelt.
Intet under Eventuelt.
Sekretær
Flemming Djarn
Siden opdateret: 30-08-2018 18:10